Moderat – flatere pulskurve

Zumba, Senior, Styrke, Sykkel, Basis, PT Gruppe, FunRun

GruppetimerBeskrivelse
ZumbaHerlig danseopplevelse med variert musikk, låt for låt bygges timen opp. Gøy med trinn og danse mooves.
SeniorAllsidige og varierte timer med lett kondisjon, styrke, balanse, mobilitet i hyggelige og sosialt rammer.
BasisBasistrening er med fokus på grunnleggende og koordinativ trening. Vi setter fokus på kjernemuskulatur og bevisstgjøring av god teknikk for e ektiv og riktig trening. Treningen ivaretar hele kroppen og vi jobber mye med stabilitet, koordinasjon, styrke, bevegelighet og skadeforebyggende øvelser. Treningsfor- men er allsidig og passer for alle som ønsker å bygge opp en allmenn fysisk ka- pasitet. Det settes ingen krav til tidligere treningskunnskaper eller fysisk form. Balanse Allsidighet Styrke Indre forståelse Smidighet.
Sykkel2 litt lengre ”slakere” intervall topper med rom forå ta ut det lille ekstra. God og effektiv kondisjonstime der musikkopplevelsen gir god inspirasjon.
StyrkeBevisstgjørende og god tilnærming til funksjonell og effektiv løfteteknikk. Styrke med skivestang, tyngre belastning, variasjon i tempo, begrenset tid under belastning. Garantert fremgang og resultater. 45 sek arbeidstid, 30 sek pause, 3-4 set
PT GruppeKroppsvekttrening i stativet i treningsavdelingen. Funksjonell og variert trening av hele kroppen. Starter opp moderat med modi serte øvinger. Ved fast og kontinuitet i treningen merker du fort fremgang og kan avansere øvingene for trening av høy intensitet. Variert og morsom stasjonstrening med stenger, ringer, kasser, vektutstyr mm.
FunRunUtetrening åpen for alle; også de som ikke er medlemmer! Ta med en venn! Effektiv trening ute med kombinasjon av både kondisjon og styrke.

Treningshuset