Uke: 01

Sorter kurskalender:
Vis som:
Mandag
Tirsdag
kl 16:30 - 17:25

Pilates

Pilates kombinerer styrke og bevegelighet med fokus på konsentrasjon, balanse og pust.  Treningen har fokus på kjernemuskulatur og integrerer tøyninger for økt bevegelighet. Øvingene tilpasses etter nivå og forutsetninger. Behagelig og rolig atmosfære.

 
Diana
Info
kl 16:45 - 17:30

Sykkel Intervall

Sykkel Intervall gir deg inspirerende kondisjonstrening på sykkel og bygger på ulike former for intervaller. Instruktøren oppmuntrer og utfordrer deg gjennom hele timen og får deg til å yte maksimalt i hvert eneste intervall. Her kommer du raskt i virkelig god form! Musikken gir drivkraft og variasjon og timen er over på et blunk.

             
Grethe
Info
Onsdag
kl 18:10 - 18:40

Mage&Rygg

Paulo
Info
Torsdag
kl 17:15 - 18:00

Styrke&Core

Trening av grunnleggende stabilitet og mobilitet. Bevisstgjørende øvinger stående og i flytende serier. Overførbart til hverdagens krav til bevegelseskontroll. Videre øvelser for mage, rygg og kjernemuskulatur som utføres på gulvet.
Louise
Info
Fredag
kl 16:30 - 17:15

Sykkel Intervall

Abelone
Info
kl 16:30 - 17:15

Zumba

Herlig danseopplevelse med variert musikk, låt for låt bygges timen opp. Gøy med trinn og danse mooves.      
Paulo
Info
kl 17:15 - 17:45

Styrke&Core

30 minutter effektiv trening for store muskelgrupper og  Mage og Rygg. Fin time som du kan kombinere med en kondisjonsøkt før, eller etter.  
Paulo
Info
Lørdag
Søndag