Hard – intervall trening

TRX, Tabata, Sykkel Intervall, Sykkel, Styrke, Høypuls, Crosstraining

GruppetimerBeskrivelse
TRXTRX er trening i slynge der man bygger styrke, fleksibilitet, balanse og utholdenhet i funksjonelle øvelser. Her utnytter du din egen kroppsvekt for å skape motstand mens du trener og har dermed muligheten til å justere vanskelighetsgraden uansett fysisk form og målsetning. Timene kjøres nede i treningsavdelingen.

TabataEffektiv treningsøkt for hele kroppen. Styrke og kondisjonsøvelser i effektive superset. 20 sekunders arbeidsperiode etterfulgt av 10 sekunder pause, i åtte runder.
Sykkel intervallSykkel Intervall gir deg inspirerende kondisjonstrening på sykkel og bygger på ulike former for intervaller. Instruktøren oppmuntrer og utfordrer deg gjennom hele timen og får deg til å yte maksimalt i hvert eneste intervall. Her kommer du raskt i virkelig god form! Musikken gir drivkraft og variasjon og timen er over på et blunk.

SykkelTimen er delt inn i to arbeidsperioder, hvor fokuset er høy puls gjennom hele timen. Betegnes som hard.
StyrkeFunksjonell og effektiv styrketrening i sal. Arbeidsperioder tar deg opp til 70-80% total kapasitet. Belastning begrenser arbeidstid som er max 30 sek pr sett. Kort og effektivt, tunge vekter og kort arbeidstid. Skive- hantler og stepkasse, 3-4 sett, tempoendringer, kombinasjonsøvinger.
HøypulsEffektiv, tøff og inspirerende kondisjonsøkt. Låt for låt, enkel å følge gjennom to arbeidsperioder.
CrosstrainingUtføres som stasjonstrening med varierte kondisjon, utholdende styrke og stabilitetsøvinger. Enkelt å følge, real trening for alle som ønsker å bedre sin fysiske form.

Treningshuset