Intervall trening

TRX, Sykkel Intervall, Sykkel, Styrke, Cardio Step, Crosstraining

GruppetimerBeskrivelse
TRXTRX er trening i slynge der man bygger styrke, fleksibilitet, balanse og utholdenhet i funksjonelle øvelser. Her utnytter du din egen kroppsvekt for å skape motstand mens du trener og har dermed muligheten til å justere vanskelighetsgraden uansett fysisk form og målsetning. Timene kjøres nede i treningsavdelingen.

Sykkel intervallSykkel Intervall gir deg inspirerende kondisjonstrening på sykkel og bygger på ulike former for intervaller. Instruktøren oppmuntrer og utfordrer deg gjennom hele timen og får deg til å yte maksimalt i hvert eneste intervall. Her kommer du raskt i virkelig god form! Musikken gir drivkraft og variasjon og timen er over på et blunk.

SykkelTimen er delt inn i to arbeidsperioder, hvor fokuset er høy puls gjennom hele timen. Betegnes som hard.
StyrkeFunksjonell og effektiv styrketrening i sal. Arbeidsperioder tar deg opp til 70-80% total kapasitet. Belastning begrenser arbeidstid som er max 30 sek pr sett. Kort og effektivt, tunge vekter og kort arbeidstid. Skive- hantler og stepkasse, 3-4 sett, tempoendringer, kombinasjonsøvinger.
Sykkel FunSykkel Fun er den optimale treningsopllevelse samtid som du har det gøy.Klassen passer alle uansett form og tidligere treningserfaring.
Cardio StepEnkle og effektive trinn på stepkassen, energisk musikk og en kjempeengasjert instruktør er oppskriften på en vellykket Cardio Step time.
CrosstrainingUtføres som stasjonstrening med varierte kondisjon, utholdende styrke og stabilitetsøvinger. Enkelt å følge, real trening for alle som ønsker å bedre sin fysiske form.

Treningshuset